Wie bent u?
Keerpunt > XpertSuite > XpertSuite voor Werkgevers

XpertSuite voor Werkgevers

Deze pagina is bedoeld voor werkgevers die werken met XpertSuite.

Voordelen voor de werkgever

  • Verkrijg inzicht in verzuimdossiers.
  • Alles op 1 plek: correspondentie, gegevens en documenten over verzuim en re-integratie staan in XpertSuite.
  • De gegevens zijn optimaal beschermd conform AVG.

Uitleg over inloggen

We hebben een speciale pagina met uitleg over inloggen.

 

Uitleg over 2-factor authenticatie

We hebben een speciale pagina met uitleg over inloggen met 2-factor authenticatie.

 

Handleiding Instellen DialoogXpert e-mailnotificatie

Deze handleiding is beschikbaar als download.

 

 

Handleiding Werkgever Casemanagement

Deze handleiding is beschikbaar als download.

 

Handleiding Werkgever Verzuimbegeleiding

Deze handleiding is beschikbaar als download.

Veelgestelde vragen

Hoe log ik in als werkgever?
Ga naar https://login.xpertsuite.nl/ en log in met uw inloggegevens.
De link uit een e-mail van DialoogXpert werkt niet
Is de e-mail met de link in uw spambox terecht gekomen? Wanneer u de e-mail als ‘veilig’ markeert en de e-mail naar uw inbox verplaatst kunt u vaak de link wel gebruiken. Mocht dit nog niet werken kan het helpen de afzender “verzuimxpert” aan uw contactpersonen toe te voegen. Vooral bij G-mail en Hotmail e-mail adressen zien we dat links vaak niet werken doordat ze in de spam terecht zijn gekomen en niet gezien worden als veilig. Als het u op deze manier niet lukt de link werkend te krijgen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Inloggegevens kwijt of vergeten, wat nu?
Indien u al eerder heeft ingelogd en u bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten, klik op ( inloggegevens vergeten )?  Indien u nooit eerder heeft ingelogd in de applicatie, neem dan contact op onze klantenservice.
Mijn mobiele nummer is gewijzigd
Is uw oude nummer door u in gebruik? Zo ja, log met dit nummer in en ga naar instellingen om hier het mobiele nummer te wijzigen. Zo nee, neem dan contact op met onze klantenservice.
Ik wil de verzuimcijfers opvragen van de afgelopen periode
In uw portal vindt u links in de menubalk de optie ‘Rapportages/Rapportage/Statistiek’. De verzuimcijfers kunnen alleen berekend worden aan de hand van de werknemers die zijn opgenomen in XpertSuite.
Waar vind ik de specificatie van mijn factuur?
De specificatie van uw factuur vindt u in uw persoonlijke portal in XpertSuite. Lees hier de Korte handleiding werkgever factuurspecificatie.
Ik ben ingelogd maar zie geen verzuim of andere data
Mogelijk bent u enkel ingelogd bij DialoogXpert en niet bij XpertSuite. Log in bij Xpertsuite. Lukt dat niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe vind ik het snelst een verzuimende werknemer in XpertSuite?
Door in te loggen en op uw homepagina de optie Dossier Zoeken aan te klikken.
Ik log voor de eerste keer in, maar krijg een foutmelding.
U kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice via contact@keerpunt.nl. Graag ontvangen wij dan ook een screenshot mee waarop de foutmelding te zien is. U kunt ook bellen met de klantenservice.
Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice.
Hoe meld ik mijn werknemer ziek?
Heeft u een contract met een verzekeraar? Dan meldt u uw werknemer ziek via uw verzekeraar. Keerpunt ontvangt de ziekmelding dan van uw verzekeraar. Raadpleeg hiervoor uw verzekeraar. Heeft u een direct contract met Keerpunt? Dan meldt u uw werknemer ziek in XpertSuite. Raadpleeg hiervoor de Handleiding Werkgever Verzuimbegeleiding.
Hoe voeg ik een nieuwe werknemer toe?
Heeft u een contract met een verzekeraar? Dan meldt u de werknemer aan bij uw verzekeraar. Keerpunt ontvangt de gegevens van uw (zieke) werknemer dan van uw verzekeraar. Raadpleeg hiervoor uw verzekeraar. Heeft u een direct contract met Keerpunt? U voegt de werknemer alleen toe als begeleiding wenst vanuit Keerpunt. Raadpleeg hiervoor de handleiding arbodienstverlening.
Hoe meld ik medewerkers aan als gebruiker van XpertSuite?
U gebruikt hiervoor het formulier ‘aan- en afmelden gebruikers XS’. U vindt dit formulier in de mediabibliotheek van XpertSuite onder de tab ‘info Keerpunt algemeen’.

Neem contact op

Liever telefonisch contact?

Contactgegevens bij vragen: Heeft u andere vragen? Onze klantenservice staat voor u klaar, u kunt bellen op 035-6558500. We zijn ook bereikbaar via de mail op contact@keerpunt.nl

Volg ons op sociale media

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Scroll naar boven
© Keerpunt 2020