verzekeraar of volmacht
Keerpunt > Verzekeraar of volmacht > Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Als volmacht staat u dicht bij uw klant en wilt u de klant zo goed mogelijk van advies en ondersteuning voorzien wanneer zij hier behoefte aan hebben. Uw klant kan te maken hebben met verzuimende medewerkers. Het verzuim is niet iets waar uw klant altijd dagelijks mee te maken heeft. Wanneer één van zijn medewerkers ziek is wil hij hierin goed begeleid en ondersteund worden.

Het begeleiden van een zieke/verzuimende medewerker is vaak onbekend terrein voor uw klant en kan daardoor als lastig worden ervaren. Wij ondersteunen en begeleiden uw klant op een persoonlijke en mensgerichte wijze. Bovendien hebben de re-integratiespecialisten van Keerpunt veel kennis in huis waarmee zij de klant optimaal van dienst kunnen zijn. De klant en medewerker weten wat er van hen verwacht wordt om te voldoen aan de wet- en regelgeving om op een goede manier te re-integreren.

Klanttevredenheid vinden wij heel belangrijk. Bij onze klant en de medewerker wordt daarom een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Wanneer onze klanttevredenheid hoog is, zal dit tevens resulteren in hoge klanttevredenheid voor u als verzekeraar of volmacht. U heeft immers de klant geholpen aan een professionele en integere samenwerkingspartner die het verzuim op efficiënte en transparante manier begeleidt.

Als gevolmachtigde van De Amersfoortse Verzekeringen of Nationale-Nederlanden kunt u gebruik maken van de professionele dienstverlening die gericht is op de volmacht, om uw klanten in deze behoefte te voorzien.



Volg ons op sociale media

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Scroll naar boven
© Keerpunt 2019