scroll

Kwaliteitsbeleid

We werken bij Keerpunt op een persoonlijke manier, gericht op de behoefte van onze klanten. Daarbij verliezen we efficiëntie en kwaliteit van ons werk niet uit het oog. We willen het voortdurend beter doen.

Dankzij de juridische, HR of (para)medische achtergrond van onze medewerkers kunnen zij uitleg en adviezen van de bedrijfsarts op een heldere manier vertalen naar de praktijk van onze klanten. Waarbij ze natuurlijk rekening houden met beperkingen en belastbaarheid van zieke werknemers en met de specifieke problemen en situaties die zich kunnen voordoen in verschillende branches. Ook ondersteunen onze medewerkers bij het uitvoeren van de rechten en plichten die voortkomen uit de Wet verbetering poortwachter.

We willen de verwachtingen van onze klanten waarmaken en, waar dat mogelijk is zelfs overtreffen. We hechten daarom grote waarde aan de kwaliteit van ons werk. Onze medewerkers kunnen putten uit jarenlange ervaring. Dankzij die ervaring kunnen zij werkgevers en werknemers begeleiden en ondersteunen op een professionele en persoonlijke manier.

Ons voortdurende streven naar kwaliteit en de focus op klantgerichtheid proberen we niet alleen intern te waarborgen. Sinds 15 december 2012 is Keerpunt door een externe auditor officieel gecertificeerd voor Arbodienstverlening en voor de internationale kwaliteitsstandaard ISO 9001-2015. Deze certificering onderschrijft wat we hierboven al noemden: dat Keerpunt bij de re-integratie van zieke en arbeidsongeschikte werknemers altijd streeft naar een klantgerichte werkwijze voor alle betrokken partijen. Met een persoonlijke benadering en efficiëntie als uitgangspunt.

De certificering voor arbodienstverlening is een belangrijk aspect binnen de arbodienstverlening. Het geeft ons meer invloed op de keuze voor bedrijfsartsen, maar ook op de specialisten die ingezet worden om het ziekteverzuim te beperken. Op deze manier kunnen we een hogere kwaliteit leveren.

Certificaat ISO 9001
Certificaat arbodienstverlening

Lidmaatschap brancheorgansatie OVAL

Als lid voldoen wij aan strenge kwaliteitseisen en zijn wij gebonden aan de gedragscode van de OVAL. Regelmatig worden wij hierop getoetst. De OVAL stelt hoge eisen aan zijn leden. Bijvoorbeeld op het gebied van scholing en opleiding van de medewerkers, beheersing van de primaire processen, klachtenafhandeling, privacy bewaking en tevredenheid van klanten.

Meer informatie? Kijk op hier voor de website van de OVAL.

Wij gebruiken cookies
We gebruiken cookies om u de beste ervaring te bieden op onze website. Onder ‘instellingen wijzigingen' leest u meer over welke cookies wij gebruiken. Wilt u weten hoe Keerpunt in haar dienstverlening omgaat met persoonsgegevens van werknemers en werkgevers, lees dan ons Privacy Statement.
Noodzakelijke & functionele cookies
Wij plaatsen noodzakelijke cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken. Functionele cookies zorgen ervoor dat u de website op de juiste manier kan bekijken en gebruiken. Ze onthouden bijvoorbeeld welk product u wilt bestellen en uw voorkeursinstellingen zoals taal. Deze cookies hebben zeer weinig invloed op uw privacy en plaatsen wij daarom altijd.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Analytische cookies
Analytische cookies zoals Google Analytics en Google Tag Manager meten het website bezoek en helpen ons om de website te verbeteren. Deze gegevens worden anoniem verzameld en hebben weinig invloed op uw privacy.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
Marketing cookies (zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Pardot) worden gebruikt om te zien hoe u onze website gebruikt en op basis daarvan relevante of gepersonaliseerde advertenties te tonen op onder andere social media. Ze zorgen er ook voor dat u een advertentie niet te vaak te zien krijgt. Ook gebruiken we deze cookies om voorkeuren te onthouden als u bijvoorbeeld eerder een formulier ingevuld hebt en later terugkomt op onze website.
Ingeschakeld Uitgeschakeld

Zoekresultaten

0 resultaten voor ...