medewerker
Keerpunt > Medewerker > Grip op uw re-integratie

Grip op uw re-integratie

Er zijn een aantal zaken die u zelf moet regelen voor uw re-integratie. Dit geldt echter ook voor uw werkgever. Keerpunt ondersteunt u hierin.

Wie doet wat?

Als uw werkgever samenwerkt met een re-integratiespecialist van Keerpunt worden u en de werkgever veel taken uit handen genomen. Toch blijven er ook nog een aantal taken over die u zelf uit moet voeren. We zetten de taken van de verschillende partijen voor u op een rijtje.

Uw werkgever

  • Geeft een (ziek-)melding direct door.
  • Informeert u over de aangestelde re-integratiespecialist van Keerpunt.
  • Spant zich in voor uw optimale re-integratie en houdt zich aan regels en wetten.

U, als medewerker:

  • Meldt u ziek bij uw werkgever volgens het protocol.
  • Werkt actief mee aan re-integratie en u houdt zich aan regels en wetten.

Re-integratiespecialist van Keerpunt

  • Is de vaste, onafhankelijke contactpersoon voor u, uw werkgever, arbodienst, verzekeraar en eventuele andere betrokkenen.
  • Inventariseert wat de reden van ziekteverzuim is en kijkt – indien nodig samen met andere specialisten – welke re-integratiemogelijkheden er zijn.
  • Neemt de regie in het proces en onderhoudt de contacten.


Volg ons op sociale media

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Scroll naar boven
© Keerpunt 2018