scroll

Verzuimsysteem XpertSuite

XpertSuite voor werkgevers

Een zieke werknemer? Het eerste dat u als werkgever moet doen, is hem of haar ziek melden, ook als het slechts om een griepje gaat. Dat kan bij ons heel eenvoudig: in het verzuimsysteem Xpertsuite. Deze melding is een eerste stap op weg naar herstel en re-integratie van uw werknemer.

Lees verder
XpertSuite voor werkgevers

Voordelen voor u als werkgever

  • XpertSuite is een helder en gebruiksvriendelijk systeem.
  • Persoonsgegevens zijn beschermd volgens actuele wet- en regelgeving.
  • Het systeem biedt een totaaloverzicht. U vindt alle informatie over verzuim en re-integratie van uw werknemers op één centrale plek.
  • De data uit het systeem bieden u de mogelijkheid verzuimrapportages te maken. Op basis hiervan kunnen we samen aan de slag om werknemers weer aan het werk te helpen.

Goed om te weten

Uitleg over inloggen
Bekijk de speciale pagina met uitleg over inloggen.

Uitleg over 2-factor authenticatie
Bekijk de speciale pagina met uitleg over inloggen met 2-factor authenticatie.

Handleiding Instellen DialoogXpert e-mailnotificatie
Deze handleiding is beschikbaar als download.

Handleiding Werkgever Casemanagement
Deze handleiding is beschikbaar als download.

Handleiding Werkgever Verzuimbegeleiding
Deze handleiding is beschikbaar als download.

Bellen met Keerpunt

Heeft u nog vragen? Wij helpen graag.

Onze klantenservice staat voor u klaar.

U kunt ons bellen op 035-6558500, of een e-mail sturen naar contact@keerpunt.nl.

Veelgestelde vragen

Waar kan ik vragen stellen over het werken met het Verzuimsysteem?
Voor uw vragen kunt u terecht bij de Vragen & Antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u contact opnemen met Keerpunt via contact@keerpunt.nl.

Is ‘twee factor authenticatie’ alleen mogelijk via een SMS-bericht?
Nee, het is ook mogelijk om in te loggen via een authenticatie-app, zoals Google Authenticator.

Ik probeer in te loggen in XpertSuite maar ik ontvang geen SMS-bericht?
U heeft als gebruiker de optie om het SMS bericht opnieuw te versturen. Klik hiervoor op “Inloggen mislukt” en vervolgens op “SMS opnieuw versturen”. Er wordt nu een nieuw SMS-bericht verstuurd naar uw telefoon (het SMS-bericht bestaat uit cijfers en letters, er staan geen hoofdletters in het bericht).

Waarom dien ik een telefoonnummer op te geven bij het inloggen in XpertSuite?
Alle systemen waarin persoonsgegevens zijn opgeslagen dienen wettelijk gebruik te maken van een tweede verificatiestap bij het inloggen (twee factor authenticatie). Dit wordt gedaan bij XpertSuite met uw telefoonnummer, deze is aan u persoonlijk verbonden en is een geldige manier om te controleren/verifiëren dat degene die inlogt echt is wie hij zegt dat hij is.

Hoe kan ik inloggen?
U logt in de PortalXpert van XpertSuite in met uw gebruikersnaam, een wachtwoord en 2-factor authenticatie.

Ik probeer in te loggen in XpertSuite maar ik ben mijn telefoon vergeten, wat nu?
U heeft als gebruiker de optie om in te loggen middels de backup-code die u heeft gekregen bij de eerste keer inloggen in het systeem. Elke backup-code kunt u één keer gebruiken als alternatief voor het inloggen met een SMS-bericht. Na het inloggen met de backup-code kunt u via het systeem een nieuwe backup-code genereren. Klik hiervoor op “Inloggen mislukt” en vervolgens op “Gebruik back-up code”.

Wat is 2-factor authenticatie?
2-factor authenticatie houdt in dat u met behulp van een unieke beveiligingscode in moet loggen. Deze code vraagt u aan bij het inloggen en ontvangt u op uw telefoon. Deze manier van inloggen garandeert uw privacy en beschermt uw gegevens.

Krijg ik per e-mail een bericht over de openstaande taken?
U krijgt één keer per week een e-mail waarin staat aangegeven hoeveel taken er open staan in XpertSuite. Er wordt i.v.m. privacyregelgeving geen e-mail verstuurd over wat de taak inhoudt, u dient hiervoor in te loggen in XpertSuite.

Hoe wordt mijn privacy gegarandeerd?
Door akkoord te gaan met de gebruiksvoorwaarden geeft u aan dat wij uw gegevens mogen verwerken volgens de AVG. Op deze manier wordt uw privacy gegarandeerd. Daarnaast wordt uw privacy gegarandeerd door de 2-factor authenticatie bij het inloggen in XpertSuite.

XpertSuite wachtwoord vergeten?
Klik op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?” en volg de aangegeven instructies om uw wachtwoord te resetten.

Waarom moet ik akkoord gaan met de gebruikersvoorwaarden? Kan Keerpunt dit niet voor mij regelen?
U moet akkoord gaan met de gebruikersvoorwaarden om Keerpunt juridisch te machtigen voor het verwerken van gegevens. Anders mogen wij uw gegevens niet verwerken.

Hoe log ik in met een Yubikey?
Werkgevers zonder mobiele telefoon kunnen gebruikmaken van een Yubikey voor inlog met 2-factor authenticatie. Bekijk de handleiding voor instructie en link naar een verkooppunt. Aanschafkosten van een Yubikey zijn voor de werkgever.

De link uit een e-mail van DialoogXpert werkt niet
Is de e-mail met de link in uw spambox terecht gekomen? Wanneer u de e-mail als ‘veilig’ markeert en de e-mail naar uw inbox verplaatst kunt u vaak de link wel gebruiken. Mocht dit nog niet werken kan het helpen de afzender “verzuimxpert” aan uw contactpersonen toe te voegen. Vooral bij Gmail en Hotmail e-mail adressen zien we dat links vaak niet werken doordat ze in de spam terecht zijn gekomen en niet gezien worden als veilig. Als het u op deze manier niet lukt de link werkend te krijgen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Inloggegevens kwijt of vergeten, wat nu?
Indien u al eerder heeft ingelogd en u bent uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten, klik op ( inloggegevens vergeten ). Indien u nooit eerder heeft ingelogd in de applicatie, neem dan contact op onze klantenservice.

Mijn mobiele nummer is gewijzigd
Is uw oude nummer door u in gebruik? Zo ja, log met dit nummer in en ga naar instellingen om hier het mobiele nummer te wijzigen. Zo nee, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil de verzuimcijfers opvragen van de afgelopen periode
In uw portal vindt u links in de menubalk de optie ‘Rapportages/Rapportage/Statistiek’. De verzuimcijfers kunnen alleen berekend worden aan de hand van de werknemers die zijn opgenomen in XpertSuite.

Waar vind ik de specificatie van mijn factuur?
De specificatie van uw factuur vindt u in uw persoonlijke portal in XpertSuite. Lees hier de Korte handleiding werkgever factuurspecificatie.

Ik ben ingelogd maar zie geen verzuim of andere data
Mogelijk bent u enkel ingelogd bij DialoogXpert en niet bij XpertSuite. Log in bij XpertSuite. Lukt dat niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe vind ik het snelst een verzuimende werknemer in XpertSuite?
Door in te loggen en op uw homepagina de optie Dossier Zoeken aan te klikken. Hier kunt u de achternaam van uw werknemer invullen.

Ik log voor de eerste keer in, maar krijg een foutmelding.
U kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice via contact@keerpunt.nl. Graag ontvangen wij dan ook een screenshot waarop de foutmelding te zien is.
U kunt ook bellen met onze klantenservice.

Mijn account is geblokkeerd, wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice.

Hoe meld ik mijn werknemer ziek?
Heeft u een contract met een verzekeraar/volmacht? Dan meldt u uw werknemer ziek via uw verzekeraar/volmacht. Keerpunt ontvangt de ziekmelding dan van uw verzekeraar/volmacht. Raadpleeg hiervoor uw verzekeraar/volmacht.
Heeft u een direct contract met Keerpunt? Dan meldt u uw werknemer ziek in XpertSuite.
Raadpleeg hiervoor de Handleiding Werkgever Verzuimbegeleiding.

Hoe voeg ik een nieuwe werknemer toe?
Heeft u een contract met een verzekeraar/volmacht? Dan meldt u de werknemer aan bij uw verzekeraar/volmacht. Keerpunt ontvangt de gegevens van uw (zieke) werknemer dan van uw verzekeraar/volmacht. Raadpleeg hiervoor uw verzekeraar/volmacht.
Heeft u een direct contract met Keerpunt? U voegt de werknemer alleen toe als begeleiding wenst vanuit Keerpunt. Raadpleeg hiervoor de handleiding arbodienstverlening.

Hoe meld ik medewerkers aan als gebruiker van XpertSuite?
U gebruikt hiervoor het formulier ‘aan- en afmelden gebruikers XS’. U vindt dit formulier in de mediabibliotheek van XpertSuite onder de tab ‘info Keerpunt algemeen’. Dit geldt alleen voor klanten die een rechtstreeks contact hebben bij Keerpunt.

Wij gebruiken cookies
We gebruiken cookies om u de beste ervaring te bieden op onze website. Onder ‘instellingen wijzigingen' leest u meer over welke cookies wij gebruiken. Wilt u weten hoe Keerpunt in haar dienstverlening omgaat met persoonsgegevens van werknemers en werkgevers, lees dan ons Privacy Statement.
Noodzakelijke & functionele cookies
Wij plaatsen noodzakelijke cookies om te zorgen dat basisfuncties van onze website goed werken. Functionele cookies zorgen ervoor dat u de website op de juiste manier kan bekijken en gebruiken. Ze onthouden bijvoorbeeld welk product u wilt bestellen en uw voorkeursinstellingen zoals taal. Deze cookies hebben zeer weinig invloed op uw privacy en plaatsen wij daarom altijd.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Analytische cookies
Analytische cookies zoals Google Analytics en Google Tag Manager meten het website bezoek en helpen ons om de website te verbeteren. Deze gegevens worden anoniem verzameld en hebben weinig invloed op uw privacy.
Ingeschakeld Uitgeschakeld
Marketing cookies
Marketing cookies (zoals LinkedIn, Twitter, Facebook en Pardot) worden gebruikt om te zien hoe u onze website gebruikt en op basis daarvan relevante of gepersonaliseerde advertenties te tonen op onder andere social media. Ze zorgen er ook voor dat u een advertentie niet te vaak te zien krijgt. Ook gebruiken we deze cookies om voorkeuren te onthouden als u bijvoorbeeld eerder een formulier ingevuld hebt en later terugkomt op onze website.
Ingeschakeld Uitgeschakeld

Zoekresultaten

0 resultaten voor ...