Wie bent u?
Keerpunt > Contact

Waarmee kan Keerpunt u van dienst zijn?

Heeft u een vraag of opmerking? De medewerkers van Keerpunt helpen u graag. Bekijk onze veelgestelde vragen of neem gerust contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Nog geen klant?

Ben u (nog) geen klant en heeft u advies nodig?

T 035-6253153
E info@keerpunt.nl

Advies nodig?

Bent u klant en heeft u advies nodig? Neem contact op met uw re-integratiespecialist of via:

T 035-6253153
E info@keerpunt.nl

Samenwerken?

Benieuwd wat Keerpunt voor uw organisatie kan betekenen?

T 035-6253153
E info@keerpunt.nl

Klacht?

Heeft u een klacht? Wij zoeken graag naar een oplossing.

T 035-6253153
E info@keerpunt.nl

Bezoekadres

2e loswal 3c
1216 BC, Hilversum
Nederland

Postadres

Postbus 248
1200 AE, Hilversum
Nederland

Contactgegevens

T +31 (0) 35 62 53 153
F +31 (0) 35 62 53 188
E info@keerpunt.nl

Openingstijden

Maandag – Vrijdag
08:00 – 17:30 uur

Uitzondering op feestdagen

Uw klacht telt

Keerpunt streeft ernaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat er iets is waar u niet tevreden over bent. Dan horen wij dat graag van u. Samen met u zoeken wij dan naar een juiste afhandeling.

Klacht melden

 

Klachtenprocedure

Wij houden altijd een vaste procedure aan wanneer u een klacht indient. Benieuwd naar de klachtenprocedure?

Onze klachtenprocedure

Privacy statement websitebezoeker

Keerpunt B.V. respecteert de privacy van u als websitebezoeker. Dit privacy statement beschrijft hoe wij omgaan met persoonsgegevens die wij via onze website verzamelen.

Ons privacyreglement
Volg ons op sociale media    

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief