Wie bent u?
Keerpunt > Nieuws > Wijziging inlogprocedure Verzuimsignaal

Wijziging inlogprocedure Verzuimsignaal

30 april 2018

Op dit moment loggen werkgevers in Verzuimsignaal in als ze een zieke medewerker hebben. Bent u een werkgever? En maakt u gebruik van Verzuimsignaal; lees dan onderstaand bericht goed door.

Deel dit artikel Meer nieuwsberichten

In verband met de nieuwe privacywetgeving (AVG) die vanaf 25 mei 2018 van kracht wordt, gaat er iets veranderen in de aanmeldprocedure van Verzuimsignaal.

Op dit moment meldt u zich aan met een gebruikersnaam en wachtwoord en ontvangt u een eenmalige code op uw e-mailadres. Vanaf 1 mei wordt het ontvangen van de eenmalige code op uw e-mailadres vervangen door het ontvangen van de eenmalige code via een sms-bericht óf via de Google Authenticator (een app op uw smartphone). U kunt zelf kiezen.

Nieuwe aanmeldprocedure

De eerste keer dat u na 1 mei inlogt in Verzuimsignaal, krijgt u een pop-up scherm. Volg de instructie op het scherm en maak de keuze tussen het ontvangen van een sms-bericht of het inloggen via de Google Authenticator. Vanaf dat moment kunt u op de gekozen manier inloggen in Verzuimsignaal.

Als u kiest voor inloggen via Authenticator, vindt u de handleiding hier: Registratie wizard instellen Authenticator.
Als u kiest voor inlogggen via sms, dan vindt u de handleiding hier: Registratie wizard instellen SMS.
Wilt u op een later moment uw keuze aanpassen, dan vindt u de handleiding hier: Twee-factorauthenticatie opnieuw instellen.

Heeft u nog vragen?

Als u naar aanleiding van dit bericht nog vragen heeft of u heeft problemen met inloggen, dan kunt u contact met ons opnemen, via 035 625 31 28.



Deel dit artikel
Volg ons op sociale media

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Scroll naar boven
© Keerpunt 2018